Beques per a l'investigació 2025
- Entidad convocante:
- SOCIETAT CATALANA DE CIRURGIA
- Categoría:
- Projectes de recerca
- Ámbito:
- Inicio:
- Plazo interno:
- Plazo real:
- Cuantía:
- 6.000 €
- Descripción:
-
La Societat Catalana de Cirurgia convoca dues beques d'investigació per a la realització d'estudis multicèntrics realitzats als Hospitals Catalans en el camp de la Cirurgia General i Digestiva.
- Requisitos
-
- Ser Soci de la Societat Catalana de Cirurgia al corrent de pagament de les seves quotes d'associat
- Estar en possessió del títol de metge especialista en Cirurgia General i de l'Aparell Digestiu. Els metges en període de formació sanitària postgraduada, no podran participar com a investigadors principals, però si podran fer ho com a part de l'equip investigador.
- Un mateix investigador podrà participar en un màxim de dos projectes i només en un com a investigador principal.
- El projecte d'investigació haurà de ser original, sobre un tema relacionat amb l'àmbit de la Cirurgia General i Digestiva, de caràcter multicèntric entre Serveis de Cirurgia dels Hospitals Catalans, amb disseny prospectiu, controlat.
- Splicitud
-
Documentació a presentar :
- Sol·licitud cumplimentada
- Currículum Vitae de l' investigador principal i col·laboradors
- Fotocòpia NIF
- Memòria del projecte segons el format de la sol·licitud
- Pressupost
- Certificació de la Direcció o Gerència del centre de treball, en el que s'acrediti coneixement i aprovació del projecte
- Registre internacional d'assajos clínics
- Informe del Comitè corresponent en cas d'experimentació animal si el tipus d'investigació ho requereix
En cas d'interès, contacteu abans del 6 de juny de 2025 amb el Dpt. de Promoció i Gestió de la Recerca.